Kihajózom szívem tengerére

Hajónapló

Hajónapló

Hajónapló: 7. nap

2015. február 24. - Eszencia

Nem tudom eldönteni, hogy a fájdalom befelé vagy kifelé tart, de az biztos, hogy a torkom majd szét szakad. Bennrekedt a szó. Egy bölcs szerint a kimondatlan dolgok okozzák a torokfájást. És ez most nekem nagyon fáj. Mi az, amit nem mondok ki? Két embert szeretek egyszerre és mindkettő eldobott. Az egyiket még talán érteni vélem, hiszen annyi könny és boldogtalanság után valakinek ki kellett mondani a véget. De a másik úgy kapott meg, ahogy mindig is szerettem volna látni magam valaki mellett: türelmesen, odaadóan, szeretőn. Nem kellett. 

Egy hét telt el. G. arca már nem sejlik fel előttem 10 másodpercenként. Minden nap egy újabb kérdésre keresem a választ. A mai kérdésem: hogy lehet, hogy valaki szombaton még azt mondja imád és éjszaka felkel, hogy elmondja mennyire cuki vagyok és megpuszilgasson, majd kedden azt mondja: ez nem fog menni. 

Talán én néztem be ennyire valamit?

A bejegyzés trackback címe:

https://mindigcsakelore.blog.hu/api/trackback/id/tr987212989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása